And the winner is……

5 Dec

Godkväll gott folk! Det är jag som är Emelie och som ska dra vinnaren till det hemliga paketet ikväll!

Är ni redo?

november-08-0991

Efter mycket kännande och petande och kastande på golvet smakade jag på en möjlig vinnare..

november-08-098

Känns mycket bra kan jag tala om! Kanske ser ni redan nu vem vinnaren är? 🙂

november-08-097

Jepp, det stämmer! GRATTIS JENNIE!!! (http://kalasgott.blogg.se/) Din lapp smakade mumsfilibabba! 😉

Du har ett hemligt paket att vänta.. Mamma meddelar dig!

november-08-096

Följande foton skämms jag över i efterhand men mamma sa hon ska visa hur jag bar mig åt efter dragningen! Men vadåå lite lappar att käka upp kunde hon väl bjuda på för besväret!??

november-08-100

Tack för mig gott folk, ses igen nästa gång det vankas lott-dragning!

november-08-104

STORT GRATTIS JENNIE!!!

5 Responses to “And the winner is……”

  1. Veronica o Isak 05/12/2008 at 22:46 #

    Haha, hon är ju bara så underbar 😀

  2. Jennie 05/12/2008 at 22:54 #

    Åh gud vad roligt!!! Du och din underbart söta lilla dotter har förgyllt min helg!! 😀
    Det skall bli så himla spännande med det hemliga paketet! 😀
    Tack så hemskt mycket!!

    Måste bara än en gång säga: vilken sötnos du har där hemma! 🙂

    Behöver du min möjligtvis min address ? 🙂
    Massor av tack,
    Jennie.

  3. kardemummagumma 05/12/2008 at 23:09 #

    Jennie: 🙂 Tack & grattis! Ja tack, adressen behövs! Du kan skicka den på mailen så dyker det snart upp ett paket! 😀

  4. Carolina 05/12/2008 at 23:24 #

    Hahaha, jösses vad söt dottern din är 🙂
    Grattis till Jennie 🙂

  5. Jennie 06/12/2008 at 0:04 #

    Har skickat min address till din mail nu! Bara så du vet! 🙂

    Kan knappt bärga mig till att se efter vad som finns i paketet! 😀

    Kram, Jennie

Leave a Reply

