Jag har fått en utmärkelse…

9 Jan

..av Jennie! Tack så himla mycket! 🙂

i-love-your-blog_25849495

Har man mottagit en utmärkelse ska man:
-Lägga upp en bild
-Länka till den du fått den av
-Ge vidare till 7 andra (eller fler)
-Lämna ett meddelande på deras bloggar så de får veta att de fått en utmärkelse.

♥ Jag vill ge en utmärkelse till dessa duktiga och intressanta bloggare:

Jenny, Veronica, Jessica, Jessica, Johanna, Janet, Linda Y:mark Linda

5 Responses to “Jag har fått en utmärkelse…”

  1. Jessica 09/01/2009 at 21:04 #

    Å, tack!
    Vad snällt utav dig!

  2. Jenny 09/01/2009 at 21:22 #

    Jag bugar och bockar, TACK nette 🙂

  3. Jessica 10/01/2009 at 9:33 #

    Tackar så mycket. Det var snällt.

  4. Y:mark Linda 10/01/2009 at 11:12 #

    Du får en till utmärkelse av mig =) för den e du värd!
    Gör väl inget att du redan fått en!

  5. Pialotta 11/01/2009 at 0:11 #

    Härligt, det värmer med lite respons på det man gör.. själv fick jag oxså ett par idag 🙂
    Tjingeling/Pialotta

Leave a Reply

