Ny Design & Tävling!

30 Jan

Som ni ser håller jag på och ändrar och fixar här i bloggen. Tycker inte om då saker står still och ser likadana ut väldigt lång tid men vill samtidigt behålla mycket likadant så folk känner igen sig! Finns det något ni saknar i bloggen? Nu har jag hittat en stil jag gillar iallafall! Tänkte flytta min blogg till ett webbhotell men gillade inte deras blogverktyg så jag stannar här en tid! 🙂

Nu är det bara några timmar kvar att tävla om den söta burken fylld med din önskekrydda!!! Skynda in och kolla på Kryddlandet, var sen med i tävlingen! Alla bidrag innan kl 24.00 får delta… 🙂

Under helgen kommer vinnaren att utses här på bloggen, går till på samma sätt som vid förra tävlingen, Lill-Kardemumma Gumman Emmis får dra en lott ur en karott! 😉

3 Responses to “Ny Design & Tävling!”

  1. Nadja 31/01/2009 at 9:07 #

    Jättefina bilder du har på din logga! Använder du PS för att få till det?

    Ha en bra helg.

    Nadja

  2. Jennie 31/01/2009 at 12:23 #

    Kika gärna in på min sida och var med och tävla om ett “alla hjärtansdag” paket!
    🙂

  3. momma 31/01/2009 at 13:08 #

    vill se bilder på lill-kardemummagumman denna gång också när hon tuggar vinstlotten, puss på dej gumman

Leave a Reply

