Skicka Vidare del 2

18 Jan

Nu är första receptet skickat och på väg att bli testat av den första i raden, sen skickar hon ett nytt vidare till nästa i listan. Väntar med spänning på att se vad alla dessa underbara bloggare kommer med för recept & bilder! 🙂

Ordningsföljden på “skicka Vidare del 2” ser ut såhär:

Kardemumma Gumman

skickar till:

REMSANS BISTRO

PINGLAN

MARTINA

ÅSA

KRISSAN

KARIN

PERNILLA

FRIDA

ANNA

Vanillasky Kitchen

MINNA

skickar till:

Kardemumma Gumman

13 Responses to “Skicka Vidare del 2”

  1. Martina 18/01/2010 at 16:37 #

    Kul, då var vi igång. En fråga dock, hur ska vi få mailadressen till den vi ska skicka receptet till?

  2. kardemumma Gumman 18/01/2010 at 16:46 #

    Det kommer i mailet som skickas vidare (med receptet), alla e-mail adresser står där efter namnen! 🙂

  3. Bakfia 18/01/2010 at 17:56 #

    åh vad kul!

  4. vanillaskykitchen 18/01/2010 at 18:42 #

    Å jag som anmälde mig till att hänga på… Kanske har fallit bort i mängden?

  5. En Smak Av Karin 18/01/2010 at 18:46 #

    Ska bli superspännande! 🙂

  6. kardemumma Gumman 18/01/2010 at 20:25 #

    Vanilla! Kolla din blogg! Tog bort dig då din blogg är borttagen… Vad har hänt?

  7. vanillaskykitchen 18/01/2010 at 22:07 #

    Hoppsan! Tur att de inte e min blogg då ;D Min adress är vanillaskykitchen .blogspot.com

    Hihi….

  8. a home far away 20/01/2010 at 9:22 #

    Kladdkakan nedan ser inte helt fel ut, mums

    Ha en fin dag
    Kram Gunilla i Singapore

  9. Anna 20/01/2010 at 10:05 #

    Å va kul! VÄntar med spänning!!! Anna

  10. Malin 07/03/2010 at 19:50 #

    Hejsan! kul idé, jag skulle jättegärna hänga på – om det inte är för sent? 🙂 Hälsningar Malin på “Malins Mat”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Västerbottenpotatis med bacon « En Smak Av Karin - 04/02/2010

    […] By En Smak Av Karin Nu har jag äntligen fått mitt recept av Krissan som jag ska laga i ”Skicka vidare” ! Det ska bli superhäftigt verkligen! Ni får dock hejda er lite med resultatet eftersom […]

  2. Skicka vidare – Kyckling med grön curry « En Smak Av Karin - 10/02/2010

    […] haft tid att laga den härliga thai-inspirerade kycklingrätt som jag fått av Krissan i ”Skicka vidare”. Det är en kycklinggryta med grön curry. Det var häftigt att få prova någon annans […]

  3. Lökpaj « Fridas kök - 19/02/2010

    […] februari 2010 av berntsdottir Genom bloggen Kardemummagumman är jag med i den roliga utmaningen Skicka vidare del 2. Ett kul initiativ! Jag har fått ett recept skickat från Pernilla och jag fick i uppdrag att baka […]

Leave a Reply

