Storshopping på Iittala Outlet

6 Feb

Gillar ni Iittala? Kosta Boda? Orrefors? Höganäs?

Då ska ni bege er snarast till Iittala Outlet i Gustavsberg!

Mina köksskåp har fått en ny fin familj som går i grönt! Samt några snygga ljuslyktor… Hade säkert kunnat handla mycket mycket mer när de först har Outlet pris på rea och sen HALVA rea priset!!!

Ångrar att jag inte tog vinglasen jag önskat mig som kostade 99 kr st! Men med dryga 3 mil dit så lär det väl inte dröja länge innan de också flyttar in! 😉

 

 

10 Responses to “Storshopping på Iittala Outlet”

  1. Pinglan 06/02/2010 at 21:29 #

    Åh, vad snyggt! Dit vill jag åka…

  2. Minna 06/02/2010 at 21:59 #

    Vad kul med outlet! Jag älskar Iittala och, i princip, allt de gör. Har själv essence-vinglasen och är mycket nöjd med dem! Synd att det var lite långt för mig att åka bara 🙂

  3. Yasemins kök 07/02/2010 at 0:55 #

    Åhh shopping är alltid kul. Ännu bättre med rea 🙂

    Jag tycker att de gröna ser jättefina ut.

  4. Loulas Kök 07/02/2010 at 11:05 #

    Vad roligt det är att köpa nya saker 🙂 speciellt till så bra priser.

  5. Martina 07/02/2010 at 11:48 #

    Alltid kul att handla på rea, vilken härlig färg!

  6. I Nadjas kök 07/02/2010 at 12:05 #

    jag vill också shoppa loss lite…ursnygga vårfina grejer du har köpt

  7. Carro 07/02/2010 at 18:15 #

    Älskar Iittala!
    Tänkte bara skriva att du har ett award att hämta från oss! Ha en bra söndag!

  8. Bara en kaka till... 07/02/2010 at 18:41 #

    Jag har också varit på den outleten, den är toppen! Själv bor jag ganska nära Orrefors och Kosta Bodas outlet, det är också prima rea-shopping! 🙂

  9. Emmy 08/02/2010 at 10:26 #

    Vilken kanonshoppingdag!

  10. Therese 08/02/2010 at 11:53 #

    Ibland känner man verkligen att man bor på helt fel ställe.
    I svergies minsta kommun finns inte så himla mycket att välja på och i stora staden så finns det väl lite mera, Expo är vad som finns att tillgå där alltså som har bra priser.
    Gud så roligt det måste ha varit att få gå omkring där…

Leave a Reply

