Loka Krusbär & Päron

25 Feb

Har testat Lokas nya smak Krusbär & Päron och jag ÄLSKAR det! Kan tyckas att det är onödigt att köpa & bära hem vatten från affären, men det känns lyxigt för mig! Så det kommer jag alltid att göra! Brukar ni köpa smaksatt vatten och vilken är er favorit?

Den ska drickas riktigt kall, smakar söt & syrlig och de två smakerna smälter bra ihop!

Jag ger den 5 av 5 möjliga!

8 Responses to “Loka Krusbär & Päron”

  1. Bara en kaka till... 25/02/2010 at 21:36 #

    Jag kommer ihåg ett jättegott smaksatt vatten som fanns i affärerna för tio år sedan som hette Clearly Canadian. Det smakade melon och jordgubb, och jag blev så ledsen när det märket slutade säljas… Jag tycker också att det kan vara lyx med smaksatt vatten, men det blir inte av att jag köper det så ofta.

  2. kardemumma Gumman 25/02/2010 at 21:40 #

    ooh det låter riktigt smarrigt! Meloooon mums… Varför ska man alltid sluta upp med allt bra för!

  3. Camilla 25/02/2010 at 22:13 #

    Loka vildäpple är jättegod! (undrar om den finns längre?)
    Och Loka PÄRON! jag brukar köpa smaksatta vatten istället för läsk ibland.

  4. kardemumma Gumman 25/02/2010 at 22:15 #

    Jaa Loka Päron gillar jag med! 🙂 Vi köper sällan läsk hem, men vatten varje vecka istället…

  5. Malin 26/02/2010 at 1:17 #

    Köper mineralvatten varje vecka, är nog lite beroende, haha. Brukar mest köpa Ramlösa, fina erbjudanden med 5 för 45. Favoriterna är nog blodgrape+apelsin, och jordgubb+lime.

  6. Designing good life - Sarah 26/02/2010 at 13:22 #

    Jag köper sällan men ibland när jag är ute på stan så blir kan det bli. Gillar allt som inte är för sött – citron, kaktus, granatäpple etc…

  7. jenny 26/02/2010 at 20:48 #

    spännande, ska absolut testas 🙂

  8. Annemie 28/02/2010 at 22:39 #

    Händer inte så ofta att jag köper hem kolsyrat vaten, sedan jag fick min sodastream. Men vissa vatten, som ramlösas granatäpple och skogshallon är underbara och släpas hem ibland 🙂

    Kram från Annemie

Leave a Reply

