Krångel & firande med mousserande vin

12 Mar

Bloggen håller på och krånglar nu andra dagen irad så jag lessnar direkt jag försöker lägga upp ett nytt inlägg! 😦

För någondag sen fick jag en flaska Fresita levererad hem till mig. Fresita är ett mousserande vin på 8 % som innehåller riktiga jordgubbar från Patagonien. 100 % Naturligt vilket betyder inget tillsatt socker, inga kemikalier och ingen konstig bismak. Vi kommer absolut att köpa detta mousserande vin i sommar till alla grillkvällar! Lagom starkt, ljusröd färg  med en god jordgubbssmak, absolut min stil! (kommer att säljas på systemet from 23 Mars)

Flaskan kom mycket väl till pass igårkväll då vi korkade den och firade vårt nypåskrivna kontrakt! Vi har hittat vårt nya hem dit vi kommer flytta i Juni, dvs ett helt NYTT kök att husera fritt i! I LOVE IT! 🙂

 

12 Responses to “Krångel & firande med mousserande vin”

  1. Pinglan 12/03/2010 at 22:28 #

    Smarrigt! Det kommer jag absolut att köpa när det kommer ut…

  2. gronkis 12/03/2010 at 22:43 #

    Återigen ett stort grattis till det nya boendet!!

    Tack för tipset om vinet, låter definitivt somrigt och gott. Kommer testas!!

  3. Yasemins kök 13/03/2010 at 0:05 #

    Nej vad roligt. Grattis så jättemycket. Vad härligt att få bo i drömhuset och stå o baka dagarna långa i älskade köket. 🙂

  4. Emmy 13/03/2010 at 2:59 #

    Grattis till huset! Och det nya köket! Så spännande att flytta. Får du lägga ut lite bilder framöver.

  5. Johanna 13/03/2010 at 7:43 #

    Vad roligt med hus 🙂 Grattis grattis!

  6. Helena Ljunggren 13/03/2010 at 7:50 #

    Det låter som nånting som jag skulle kunna tycka om, det låter iallafall kanonbra 🙂

    Grattis till flytten, flytta är alltid roligt 🙂

  7. Jessica 13/03/2010 at 9:21 #

    Oh, grattis!! Inser att jag missat något.. Hoppas man får kolla in nya köket någon dag! Det var ett tag sen nu.. Å så tackar vi för badlakanet som kom häromdagen!

  8. Martina 13/03/2010 at 13:55 #

    Grattis till husköpet!

  9. Tina 14/03/2010 at 0:49 #

    Lycka till med det nya boendet!

    Den drycken vill jag smaka!

  10. momma 14/03/2010 at 11:07 #

    Detta vinet kanske är nåt som jag också kan gilla,passar bra till våra grillkvällar då vi kommer å hälsar på

  11. kardemumma Gumman 14/03/2010 at 12:56 #

    Tack så mycket gott folk! Känns fantastiskt roligt med flytten! (Det är en nybyggd 5:a Bostadsrätt) 🙂

  12. Loulas Kök 14/03/2010 at 22:06 #

    Så roligt att flytta. Vi bor i ett hus som skall byggas ut. Nytt kök skall det bli….jag längtar!!!!

Leave a Reply

