Bols coctail pack

22 Mar

Alla vet vi väl vad Bols är vid det här laget! Bols blue drack vi titt som tätt i ungdomen och nu har Bolls samlat ihop 3 av sina favoriter i en coctail pack!

 

 Finns hos Systembolaget från 24 Mars 2010, ett cocktailpack med tre likörer i
mindre flaskor (200 ml) i smakerna Sour Apple, Banana och Blue Curacao. 

 (149 kr)

Smidigt om man inte vill köpa en hel flaska av en variant!

 Drink tips: Apple Martini (elegant cocktail)

 En del vodka, två delar Bols Sour Apple och en fjärdedel
färskpressad limejuice. Skaka med is i en shaker och sila upp i ett kylt cocktailglas.

Dricker ni övht alkohol och vilken är isåfall er favoritdrink, öl, vin?

9 Responses to “Bols coctail pack”

  1. Tina´s Mat 22/03/2010 at 13:54 #

    Min favoritdrink är Gin & Tonic.

  2. Kalasgott 22/03/2010 at 15:03 #

    Har också fått hem dessa, skall använda äpple och banan som smaksättare i macarons till mitt 18års kalas på söndag..! Ska bli spännande!!

  3. En Smak Av Karin 22/03/2010 at 17:21 #

    Åh vad mumsigt! Appletini är nog en favorit faktiskt, men annars är jag en vindrickare 🙂

  4. Victoria (matplatsen) 22/03/2010 at 21:12 #

    mina favoriter är Mojito och White Lady 🙂 vilken är din??

    och hur smakade dessa nyheter, var de bra??

    kram
    Victoria

  5. Jennie/vanilla sky 22/03/2010 at 21:18 #

    Dem har jag aldrig smakat… Gillar inte så mycket söta drycker egentligen. Rödvin däremot är livets vatten 😉 En kall öl en varm sommardag är inte heller så dumt!

  6. kardemumma Gumman 22/03/2010 at 21:25 #

    Vickan:

    Själv gillar jag rödvin mest! Sen kall öl… Inte så mycket för drinkar egentligen! 🙂

    Favoriten ovan är sour apple, Blue funkar alltid, banan är inget jag föredrar men sambon gillar den! 🙂

  7. Camilla 23/03/2010 at 9:49 #

    Vi har Bols kaffelikör hemma. Faktiskt förvånansvärd god, inte alls sliskig som jag trodde den skulle vara.

  8. Tova 23/03/2010 at 16:02 #

    Åh, blev galet sugen på Bols nu. Har ju inte druckit på 9 månader, men nu när jag inte är gravid längre börjar suget efter en drink komma tillbaka liiite 😉
    Ammar ju dock, så det får vänta ett tag till 😉

  9. Emmy 23/03/2010 at 20:44 #

    Vilken perfekt 3-pack! Jag är galet förtjust i drinkar, men de får inte vara för söta. Utan gärna friska lime-drinkar. Men ett gott rödvin är aldrig fel… 🙂

Leave a Reply

