En flaskpost & Choklad

22 Apr

Det haglar in varuprover i Kardemumma köket! 🙂 Väldigt trevliga sådana också…

Cloetta har lanserat en ny serie bröllopschoklad inför bröllopet mellan KronprinsessanVictoria och hennes Daniel. I serien ingår bl.a. den klassiska Tarragonan i en lite exklusivare och finare förpackning, en ask med chokladbitar med kombinationen mjölchoklad-lingon & mörk choklad-blåbär samt asken The Wedding Chocolate som innehåller praliner i olika smaker. Väldigt tjusiga förpackningar! 🙂

Samtidigt fick jag en väldigt spännande sak att hämta ut hos posten, en flaskpost med ett hemligt meddelande i en häftig flaska med sand & snäckor i!

Marabou ska lansera en ny chokladkaka som är inspirerad av Söderhavet. För första gången någonsin ges en unik möjlighet till någon utanför Marabous ordinarie designteam att påverka utseendet på en ny Marabou chokladkaka. Vinnarens design används som förlaga för omslaget till den nya chokladkakan som kommer säljas i butik i begränsad upplaga. Tävla gör ni HÄR
Även jag har tävlat och skulle bli väldigt glad om ni röstar på mitt bidrag:
MARABOU ALOHA!

 

3 Responses to “En flaskpost & Choklad”

  1. sonja 23/04/2010 at 8:45 #

    Vilken snygg Wedding Chocolate

  2. Anna 23/04/2010 at 18:19 #

    Ja inte trodde jag väl det att just det året jag gifter mig, så kretsar allt kring bröllop bara för att det är lite kungligheter som gifter sig också 😉 Men jag tar gärna en bit bröllopschoklad… Trevlig helg! Kram Anna

  3. Pauline Wågström 23/04/2010 at 18:55 #

    Hej 😀 Rösta gärna på min bok i tävlingen 🙂

    http://www.kapitel1.se/pauline-wagstrom/vardelost

    Tyvärr måste man vara medlem för att kunna rösta, men du kan väl göra mig den tjänsten? Det skulle verkligen betyda jättemycket för mig att vinna tävlingen 🙂
    Orkar du inte rösta själv, så ge mig din hotmail, så registrerar jag dig. Då behöver du endast klicka på aktiveringslänken i mejlet och rösta på min bok “Värdelöst” 🙂

    Jag röstar på dig om du röstar på mig 🙂
    // Polly

Leave a Reply

