Lite varutester!

3 Jun

Jag har återigen fått testa lite nya produkter, vilket alltid är kul! 🙂

Först ut är en frisk & fräch nyhet från Häagen Dazs, Mango & Aprikos Smoothie (Sorbet)

Frisk mangosorbet möter krämig aprikosglass, fylld med små bitar av aprikos. Smakar mycket somrigt & friskt!

Jag ger den 4 av 5 möjliga.

Nästa varutest kommer ifrån Pastejköket. Färskostpastej med gurka, paprika & lök och en naturell.

Eftersom jag själv inte är något stort fan av just pastejer så tog jag med dem till mitt jobb där kollegorna fick vara med och utvärdera. Dessvärre blev ingen speciellt förtjust i dem. Smakade lite konstgjord ost, för svag smak av pastej och gurkan märktes knappt. Den naturella smakade bäst av alla 3 iaf! Dock mild & bra för barn som pålägg på mackan!

Vi ger dem (alla 3 sorterna) 2½ av 5 möjliga.

Nu minns ja inte om jag redan recenserat denna produkt, men den förtjänar iaf att hyllas igen!

Jag fick för ett bra tag sedan testa en ny olja från Olivado, Avokado-olja! Lyfter verkligen fram smakerna i maten, nu är flaskan slut men ska genast inhandla en ny! Högsta poäng från mig!

 

3 Responses to “Lite varutester!”

  1. Martina 03/06/2010 at 16:59 #

    Olivado har jag aldrig testat, låter gott med avocadoolja.

  2. Daniella - BakeCake 03/06/2010 at 20:08 #

    Varuprover är ju så roligt! Lika spännande varje gång! Ha det jätte bra! Kram Daniella – BakeCake

  3. Mia 04/06/2010 at 6:46 #

    Åh, har också velat prova glassen. Antar att det är dags att göra det nu då 🙂

Leave a Reply

