Old el Paso

23 Aug

För en tid sedan fick jag lite produkter från Old el paso att testa! En nyhet ifrån dem är att de börjat fritera sina produkter i solrosolja istället för palmolja, vilket är bra med tanke på hälsoaspekterna. Mindre mättat fett (80 % mindre) man får i sig! Vi har testat tacoskalen vi fick och de smakade bra, dock måste jag säga att jag är mer en “Santa Maria” människa när det kommer till just skalen! Deras skal är lite känsligare & sprödare samt har mer sälta!

Vilken föredrar ni?

4 Responses to “Old el Paso”

  1. Johanna 23/08/2010 at 15:33 #

    Åh vad jag blev sugen på tacos 😀
    Köper Santa Maria förresten.

  2. Yasemins kök 23/08/2010 at 18:08 #

    Jag är mer för Santa maria med. Ska äta tacos idag 🙂

  3. Martina 23/08/2010 at 18:41 #

    Jag är också mer för Santa Maria men det är ju absolut ett stort + att dom börjat med solrosolja, kan tänka mig att byta med tanke på det…..

  4. Loulas Kök 30/08/2010 at 13:08 #

    Så bra att de har bytt ut palmoljan. Det kan ju inte vara bra för regnskogen att utvinna så mycket. Tummen upp för Old el Paso!

Leave a Reply

