En Amerikanare flyttar in!

24 Sep

Japp, nu har jag äntligen bestämt mig för vilken FÄRG 😀 jag ska ha på min Kitchen Aid! Den är beställd och förhoppningsvis snart på väg hem till oss…. Drömmer om hur goda vänner vi ska bli nu då jag går på föräldraledigt ( 3 dagar kvar att jobba), baka så frysen är proppfull! 😀

Färgen blev “Boysenbär”, tror den kommer göra sig bra mot vårt gråa kök…

Extra tillbehör blev en glaskål på 4,8 l samt beaterblade visp med vingar.

Vad har ni för tillbehör ni som har en?

Inköpt hos Bagaren & Kocken.

9 Responses to “En Amerikanare flyttar in!”

  1. sussi hägg 24/09/2010 at 14:07 #

    Åhh vilket bra val av färg!!
    Kanon snyggt blir det 🙂

  2. Johanna 24/09/2010 at 14:43 #

    Vi fick Stora tillbehörspaketet med våran Kitchen Aid 🙂 (köttkvarn, passertillsats, Beaterblade vispen samt riv- och skärtillsats) Har sen köpt glas skålen till 🙂

  3. Carolina 24/09/2010 at 14:53 #

    Mycket bra smak, jag har den i exakt den färgen – lovely! kram

  4. kardemumma Gumman 24/09/2010 at 15:23 #

    johanna: oh tjusit!

    Carolina: Jaa verkligen! 😉

  5. Martina 24/09/2010 at 16:12 #

    Härlig färg, jag ska önska mig en i julklapp 😉 hoppas tomten är snäll.

  6. Danielle på Heavenlycupcake 24/09/2010 at 23:00 #

    Jag vågar lova att ni kommer att bli de bästa vänner du kan tänka dig! Jag älskar min, inte bara för att den är så fantastiskt bra utan också för att den är så himla snygg!

  7. I Nadjas kök 25/09/2010 at 12:31 #

    Vilken underbar färg du har valt. Kommer att passa perfekt i ditt kök.

  8. Loulas Kök 25/09/2010 at 15:57 #

    Vad spännande, hoppas du blir nöjd med färgen i ditt nya kök! Har ingen egen men det står överst på listan.

  9. Petra 15/11/2010 at 9:55 #

    Min Kitchen Aid kommer att vara svart fast i hemlighet är det den röda metallic som har fångat mig men den passar inte in i vårat kök… så en svart blir det och den är ju faktiskt inte så himla dum den heller 🙂

Leave a Reply

