Glögg, julmust, pepparkakor & Ädelost

14 Nov

Vi har tjuvstartat för länge sen! Jag ÄLSKAR julen, älskar julmat och allt som hör till… Ikväll blir det igen mys med glögg, julmust, pepparkakor och ädelost på tub! (Den med whiskey är favoriten)

Har ni startat Glöggmyset?

Hittade dessa ursöta tomtar igår och kunde inte motstå dem, snaaart får ni vaka över vårt vardagsrum…


10 Responses to “Glögg, julmust, pepparkakor & Ädelost”

  1. Linnea ;) 14/11/2010 at 18:05 #

    Hallå?! Vi vill veta vem som vunnit julmusten nu! 😉

  2. kardemumma Gumman 14/11/2010 at 18:15 #

    Dras alldeles strax… hehe

  3. emma 14/11/2010 at 18:41 #

    Inte ännu, men igår åt jag Annas Pepparkakor, en ny sort med kolasmak! Supergoda.

  4. kardemumma Gumman 14/11/2010 at 18:43 #

    Ooooh De måste jag smaka!!!

  5. Martina 14/11/2010 at 19:17 #

    Jag gör allt jag kan för att hålla mig ifrån glöggen 😉 men jag är allt bra sugen. Vill gärna vänta till advent!

  6. Emma 14/11/2010 at 20:09 #

    Håller med att den ädelosten är god fick testa den idag hos min syster och den var ju super god !!!

  7. sonja 14/11/2010 at 21:00 #

    Vilka söta tomtar som har besökt er ,mm pepparkakor och whiskey osten mums

  8. Malin 14/11/2010 at 22:29 #

    Har också tjuvstartat för längesen, kunde inte hålla mig. Älskar julen alldeles för mycket, KAN inte tröttna 😀

  9. Mamma M 15/11/2010 at 9:27 #

    Jag har inte tjuvstartat…eller jo, några pepparkakor har jag ätit, men inget annat.
    Håller mig till 1:a advent:-)!

  10. Jonas 16/11/2010 at 0:13 #

    Ja, vi har haft en glöggkväll här, där vi provade på Blossa X, “saffransglöggen”. Den var inte dum tyckte vi, men däremot kände vi inte av saffransmaken så mycket, och jag tyckte faktiskt att fjolårets citrusbetonade glögg av Blossa hade en betydligt mer säregen smak. Men dum var den ju inte, och jag kan utan tvekan rekommendera andra att prova den, om ni inte redan har gjort det!

Leave a Reply

