Kelda Soppjakt tävling!

17 Nov

Jag är en av Keldas sammarbetspartners som har gömt en Kelda soup in a cup nånstans på min blogg, som ni nu ska försöka hitta! (En liten ledtråd: sök soppan under nån sallad här på bloggen.. 😉 )

Var med och tävla i Kelda® Soppjakt! Vi har gömt 50 st små Kelda® Soup in a cup på 50 bloggar och sajter. Vill du värma en vän med en resa till Kanarieöarna, gäller det att hitta alla gömda soppor och motivera varför du vill vinna. Dessutom får de 1000 första som hittar 10 soppor varje vecka varsin Kelda® Soup in a cup-varucheck. Tävlingen börjar 17 November och avslutas 17 December.

1:a pris – En värmande resa för dig och en vän till Kanarieöarna!

2:a-99:e pris – En Kelda® badhandduk och Kelda® Soup in a cup-varucheck, värde ca 25 SEK.

Varje vecka vinner de 1000 första som hittar 10 soppor en Kelda® Soup in a Cup-varucheck!

(Av alla ni som tävlar via kardemumma Gumman kommer jag även lotta ut lite tröstpriser till)

Banner 240x400

Lycka till! Har ni testat eller hört om Kelda Soup in a cup innan?!


7 Responses to “Kelda Soppjakt tävling!”

  1. Anette 17/11/2010 at 17:50 #

    Jag hittade den under ett inlägg du gkort den 21 februari 2010.Cesarsallad med rostade brödkrutonger och cesardressing.
    Hälsn Anette

  2. Anna 18/11/2010 at 13:19 #

    Jag hittade den wiehoo!!!!

  3. Rebecca 18/11/2010 at 19:05 #

    Jag hittade soppan 😀

  4. Carola 18/11/2010 at 19:30 #

    Hej
    jag är glad att jag surfade in här och letade efter kelda soppan 🙂
    Vilka recept du lagt ut och vilka härliga bilder, jag har lagt till dig som favorit 🙂
    nu ska jag leta efter märket.

  5. Maria 23/11/2010 at 17:25 #

    Kul att hälsa på dej, din blogg är rena nöjet att leta igenom när man söker soppor!

  6. Mickan 30/11/2010 at 14:34 #

    Jippie, jag hittade soppan. 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Kelda Soppjakt fortsätter- Få en kupong! « Kardemumma Gumman - 02/12/2010

    […] glömmer väl inte att delta i soppjakten?!  Nu kommer ett riktigt supererbjudande för er som ännu inte gjort […]

Leave a Reply

