Zoegas julkaffe

1 Dec

Jag är en Zoegas älskare, dock köper jag hela bönor då vår maskin mal dem själv! Blue Java är den jag alltid köper… Nu har jag fått testa Zoegas julkaffe, så det blev till att damma av den gamla vanliga kaffebryggaren!

Med toner av kryddnejlika, kardemumma och körsbär är ZOÉGAS Julkaffe årgång 2010 är en smakrik, kryddig och fyllig mörkrost med lång eftersmak av vanilj. Julkaffet tillverkas i begränsad upplaga och finns i handeln från mitten av november och året ut.

Smakade riktigt gott & juligt! Detta kaffe förlorar ni ingenting på att köpa.. 🙂

6 Responses to “Zoegas julkaffe”

  1. Martina 01/12/2010 at 21:43 #

    Nu är det andra gången jag ser detta kaffet, måste nog testa…..

  2. emma 02/12/2010 at 8:00 #

    Åh det kaffet ska jag prova!
    Vilken snygg juldesign nu gjort btw 🙂

  3. MATBLOGGEN 02/12/2010 at 8:32 #

    Jag tyckte också att detta kaffet var juligt och gott!

    Fortsatt trevlig Torsdag 🙂

  4. sonja 02/12/2010 at 12:52 #

    Vad julfint du har städat här på bloggen ,och julkaffet smakar vi kanske på julafton om ni kommer ihåg att ta det med

  5. Maria 02/12/2010 at 18:29 #

    Skåningar som vi är så har vi endast Zoega´s här hemma. Allt annat är en synd. =)
    Och självklart är julkaffet inköpt och snart uppdruckit. Jag dricker inte kaffe själv längre, men såklart har jag smakat årets julsmak.. MUMS! Jag får passa mig så jag inte börjar med kaffe på heltid igen.

  6. Nathalie @ Bloody Disgusting 05/12/2010 at 14:24 #

    Synd bara att jag inte kan dricka kaffe just nu. Lider av magkatarr så jag får väl vänta! :S

Leave a Reply

