En glassmaskin rikare…

19 Apr

wow, otroligt kul att 126 st ville vara med och tävla om glassmaskinen! Önskar jag hade 126 st att dela ut till er fantastiska läsare! 🙂

Bland alla rätt svar så drog slumpgeneratorn fram:

JESSIKA,

som vinnare… GRATTIS! (Vinnaren är kontaktad)

Hon hade många favoriter i glassväg men en av dem var kolaglass, så nu får hon testa fixa sin egen! 🙂

6 Responses to “En glassmaskin rikare…”

  1. Martina 19/04/2011 at 13:13 #

    Attans, den som jag ville ha 😉

  2. Johanna 19/04/2011 at 13:36 #

    Vad roligt för Jessika, grattis 🙂

  3. Emma 19/04/2011 at 16:11 #

    Bättre lycka nästa gång 🙂 Grattis Jessika! 🙂

  4. Marina 20/04/2011 at 10:58 #

    Härligt inspirerande blgg du har!

    /Marina

  5. Barbro 21/04/2011 at 7:07 #

    Oj, vad fint du gjort här i din blogg!
    Det var riktigt länge sedan jag tittade in här.

    Passar på att önska en Glad Påsk!

  6. Marlene 04/05/2011 at 16:06 #

    Hej! Jag undrar om du själv har testat denna glassmaskin? Jag vill nämligen köpa en och denna verkar smidig då den är liten och inte tar så stor plats. Vet du hur den funkar, förvarar man hela skålen i frysen?

Leave a Reply

