Xubi

10 May

Fick ett bud idag med en ny dryck från Spendrups Bryggeri – Xubi Xubi innehåller  70 % fruktjuice, källvatten och kolsyra i en och samma flaska (burk). Verkligen en spännande, ny & uppfriskande dryck! Min favorit blev Vattenmelon & jordgubb, så denna kommer jag sippa på i sommar!

Detaljbild:xubi

Jag gillar innehållet i den lika mycket som smaken! Smaken är 100 % naturlig, likaså färgen och sötman. Innehållet är 100 % naturligt; fritt från sötningsmedel, tillsatt socker, färgämnen och konserveringsmedel. Tummen upp för den!

Jag vill naturligtvis att ni kära Kardemumma Gumman läsare ska få möjlighet att tjuvstarta och smaka en Xubi lite före alla andra, och det får ni genom att surfa in på http://www.facebook.com/xubifans och “gilla”. (Därifrån får ni en värdekupong skickad till er mobil att hämta ut en egen Xubi på 7eleven eller pressbyrån)

Vad tror ni, kan det här vara en ny hit?!

Ps: Kika in imorgon igen då vi kör vidare på något dryckesrelaterat som ni kan vinna en årsförbrukning av! 😉

2 Responses to “Xubi”

  1. Linda Johansson 10/05/2011 at 22:35 #

    Så olika smaken är! 🙂
    Jag tyckte att jordgubb & vattenmelon var det vidrigaste jag druckit hittills i mitt snart 34-åriga liv. Smaken kändes inte alls naturlig i min mun, jag hade gissat både på sötningsmedel (som jag inte klarar av smaken av, blir illamående) och fejkad jordgubbsarom… Dessutom vill jag ha mer kolsyra i min dryck när den ska vara kolsyrad.

  2. kardemumma Gumman 11/05/2011 at 10:43 #

    haha ja verkligen! Både jag och H tyckte den va uppfriskande och god! 😀 Liite mer kolsyra hade inte skadat kan jag hålla med om! Vi tyckte den smakade jordgubbscider men utan alkohol!

Leave a Reply

