Gröna fingrar och en vinnare!

22 May

Först innan jag berättar vem som blev vinnaren av en årsförbrukning av Tropicana juice ska jag visa denna fina överraskning från Heinz! Blev så glad då denna mötte mig vid dörren en dag när jag kom hem…

Som föredetta delägare till flera växthus med bla tomatodling ska jag ta väl hand om denna ensamma stackare med kärlek, vatten, omsorg och en jädrans massa Hydrogödsel!

Vinnaren i tävlingen blev Annica med sin motivering:

Min motivering….. Jag är mamma till tre barn under 5 år. Livet rullar på och jag njuter av min föräldraledighet. Tyvärr så har sjukdomar förföljt oss senaste halvåret på samtliga barn och minst en gång i veckan är det läkarbesök. Bebisen på 6 månader ammar mkt och ofta och därför har jag blivit stor konsument av juice fn tropicana apelsinjuice – men den är dyr…..

Ja, Annica.. Jag känner så igen mig i det du skriver! Småbarn, sjukdomar, tidsbrist, pengabrist, föräldraledighet så Grattis till en “liten guldkant” 1 år framåt! 🙂

One Response to “Gröna fingrar och en vinnare!”

  1. Annica 22/05/2011 at 21:41 #

    Tack igen 🙂 så roligt. Jag är beroende av apelsinjuice och min stora tjej älskar äppeljuice. Kommer bli ett underbart år.

Leave a Reply

