Fiffiga saker!

1 Jun

Hemma igen efter vår miniutflykt! (Mer om det sen…) Måste bara tipsa om en rolig grej jag köpte på resan…Runda Sagaform Grillspett! Hur smart är inte det? (Och söta med..) 😀

5015885_b_400_300_

(Kan köpas bla här, här och här.)

3 Responses to “Fiffiga saker!”

  1. Simone 01/06/2011 at 21:06 #

    Jag har faktiskt haft såna i min ägo sen förra året.
    dem är super bra då man grillar.

  2. Anna/Frostrosor 01/06/2011 at 22:31 #

    Jag såg dessa på Hemtex men fattade inte riktigt vad jag tittade på! Nu trillade poletten ned! 😀

  3. Martina 02/06/2011 at 8:58 #

    Vilken grej!

Leave a Reply

