Ostfyllda champinjoner med honung (utan för lchf)

22 Aug

Ska försöka få ut nåt litet recept levererat till er trots mitt retliga humör! Ett humör som inte varit att leka med de två senaste dagarna! Kanske är såhär med Lchf i början, eller början har kört 3 veckor nu! Igår låg det på minus 4½ kg på 3 veckor, målet på 5 kg innan turkiet (6 veckor kvar) ser ut att va lite snålt tilltaget… 😉 Hur går det för er lchf:are?

Västerbottensostfyllda champinjoner med honung (utan för lchf) åt jag som tilltugg till kycklinggryta igår…

Bryt loss foten på champinjonera, ringla lite honung i hålet, packa det med valfri ost (västerbottensost) tog jag, in i ugnen på 200 grader, 10-15 minuter!

Recept på Kycklinggryta hittar ni här!

3 Responses to “Ostfyllda champinjoner med honung (utan för lchf)”

  1. Linda - Cupcakefluffan 22/08/2011 at 20:55 #

    Så gott det ser ut 🙂

  2. Pernilla-alias Buba 23/08/2011 at 0:01 #

    Vad du är duktig och har tappat så mycket. Det ser väldigt gott ut, men vet i tusan om jag hade blivit mätt. Är en riktigt kolhydratssucker…:)

  3. Karins Kök 23/08/2011 at 8:29 #

    Grattis till tappade kilon!
    Jag kör igång idag (igen) med lchf. Hejja oss! 🙂

Leave a Reply

